Daune Auto și Non Auto
Call Center : 021-9599 (tarif normal în rețeaua Telekom)
Program: Luni-Sâmbătă 07:00-22:00, Duminică 09:00-17:30
Apelează Centrul de Daune
Sună la 021.20.19.180 (1) (apelabil din rețeaua Romtelecom)
sau
Formează tasta * (steluta) urmată de 21.20.19.18 (apelabil din rețeaua Orange)
Program: de luni până vineri, între orele 8:00 și 20:00
Notifică prin fax la numărul 0213.167.019
Informații și programări Daune
Daune auto și Non Auto: 021. 207.00.02
Program Luni – Vineri: 7:00 – 22:00
Sâmbătă – Duminică: 10:00 – 19:00
*Numărul de telefon este valabil indiferent de locul producerii accidentului
Centrul de daune EUROINS Bucuresti își desfășoară activitatea în:
Șos. București Nord, nr. 10, Global City Business Park, Clădirea O21, parter, com. Voluntari, jud. Ilfov.
Call center informatii daune: 031.9107 sau 031.9108
E-mail: daune.bucuresti@euroins.ro
Pentru contactarea centrelor de daună din țară, poți trimite un mesaj pe adrea de e-Mail: daune.tara@euroins.ro
Sună la Alo Groupama: 0374-110-110, în termen de 2 zile lucrătoare de la avarie, pentru a înregistra dauna auto și a te programa la constatare.
Mergi la centrul de constatare Groupama Asigurari cu documentele necesare deschiderii dosarului de daune auto.
Avizarea daunelor se realizează prin intermediul Call Center-ului cu program NON STOP, la numărul: 021.9669 sau 004.021.777.9669 pentru apeluri efectuate din străinătate.
În intervalul Luni – Sâmbătă: 07:00 – 22:00 și Duminică 09:00 – 17:30 apelurile sunt preluate de către un operator extern, iar pentru deschidere dosar de daună și programare pentru constatare, asigurații vor fi contactați în dimineața următoare.
Apelează numărul 0374.400.400 (sau 0374.400.404, pentru serviciile MedUNIQA), în intervalul Luni – Vineri: 08:00 – 20:00.
sau
Trimite e-Mail la adresa: info@uniqa.ro cu detalii despre eveniment, seria poliței UNIQA și numele tău.