INFORMARE CLIENT

i-Asigurare

SCRISOARE PRIVIND INFORMAREA CLIENTILOR INTERESATI DE A INCHEIA UN CONTRACT DE ASIGURARE

Stimate Client,

Va rugam sa parcurgeti informatiile de mai jos privind oferta negociata de i-ASIGURARE Mobile, asistent in brokeraj al Otto Broker de Asigurare.

1. INFORMAŢII DESPRE i-Asigurare Mobile si OTTO BROKER DE ASIGURARE SI SERVICIILE OFERITE

Prezentele servicii va sunt oferite prin intermediul I-ASIGURARE MOBILE, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/4903/23.04.2015, Cod unic de Inregistrare 34409531, COD RAJ-404739, reprezentata legal de dl. Andi Aparaschivei, in calitate de Administrator, care desfasoara activitati de distribuite prin personal calificat cu respectarea prevederilor legale in vigoare, in calitate de asistent al OTTO BROKER.

OTTO BROKER DE ASIGURARE, cu sediul in Bucuresti, str. Ramuri Tei, nr.4, etaj 4, sector 2, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub Nr. J40/8633/2001, Cod Unic de Inregistrare 14232850, autorizat sa functioneze de Autoritatea de Supraveghere Financiara, inmatriculata in Registrul Intermediarilor Principali sub nr. RBK – 001 (pentru verificare: www.asfromania.ro), reprezentata legal prin Dl. Victor Sraer, Administrator, denumit in continuare COMPANIA DE BROKERAJ / OTTO BROKER.

OTTO BROKER este intermediar principal de asigurari conform Legii 236/2018, mandatat de asiguratori sa colecteze prime de asigurare si sa emita documente de asigurare, in anumite conditii reglementate contractual, iar in relatia dintre Client-Asigurator reprezinta interesele clientului sau. Otto Broker nu detine participatii calificate in cadrul niciunui asigurator si nici nu are ca actionari vreun asigurator sau vreo societate-mama a vreunui asigurator. Otto Broker isi stabileste in mod independent politica comerciala si nu are nicio obligatie contractuala de a lucra exclusiv cu un singur asigurator.

Remuneratia Companiei de Brokeraj se realizeaza prin comision inclus in prima de asigurare si, in unele cazuri, printr-un onorariu de intermediere care acopera serviciile de emitere a politei/lor de asigurare si intocmire a documentelor contractuale necesare conform dispozitiilor legale. De asemenea, Compania de Brokeraj poate primi bonusuri acordate de Asigurator in anumite conditii, conform prevederilor legale si contractuale aplicabile.

Otto Broker poate oferi si alte servicii remunerate direct de catre client in legatura cu activitatea de distributie de asigurari, in baza unor contracte sau oferte ferme acceptate de client inainte de prestarea serviciilor. De asemenea, Otto Broker a mandatat i-ASIGURARE sa poata acorda consultanta, inclusiv recomandari personalizate, printr-o analiza impartiala a informatiilor solicitate si colectate de la clienti. In functie de solicitarile specifice ale clientului, Otto Broker prin I- Asigurare poate percepe un onorariu comunicat si agreat cu clientul anterior acordarii consultantei.

In cazul in care considerati necesar, ne puteti trimite o petitie accesand www.ottobroker.ro/petitii sau la adresa de e-mail: petitii@ottobroker.ro. De regula raspundem in maxim 2 - 3 ore si va garantam un raspuns in maxim 24 de ore (1 zi lucratoare). De asemenea, pentru reclamatii, va puteti adresa si Autoritatii de Supraveghere Financiara la adresa de mail office@asfromania.ro.

Vom incerca sa solutionam orice neintelegeri pe cale amiabila, iar in caz de nerezolvare a litigiului va puteti adresa pentru rezolvarea acestuia catre Entitatea de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Financiar Non Bancar - SAL-Fin la adresa de email office@salfin.ro. Solutionarea alternativa nu limiteaza dreptul partilor de a se adresa instantelor competente de judecata.

Prin utilizarea serviciilor i-Asigurare Mobile, clientul imputerniceste asistentul, iar acesta la randul sau COMPANIA DE BROKERAJ, sa solicite si sa furnizeze oferte de asigurare conform solicitarii si informatiilor transmise de acesta (potentialul asigurat/contractant). Va informam ca ne puteti solicita si alte informatii referitoare la contractul de asigurare, in afara celor mentionate anterior.

I-ASIGURARE MOBILE cu ajutorul OTTO BROKER, studiaza in permanenta ofertele de produse de asigurare disponibile pe piata si va pune la dispozitia Clientului final, pentru fiecare tip de produs minim 3 oferte, in concordanta cu cerintele formulate de clienti si in masura in care aceste oferte sunt disponibile. Ofertele contin informatii complete, conform prevederilor legale aplicabile, astfel incat Clientul sa aiba posibilitatea de a alege oferta pe care o considera potrivita nevoilor sale. Reprezentantii i-Asigurare Mobile, asistent al OTTO BROKER, stau la dispozitia Clientului Luni – Vineri in intervalul orar 9.00 – 17.30 sau conform detaliilor de pe www.i-asigurare.ro, pentru orice informatii suplimentare referitoare la oferta sau produsul de asigurare de care acesta este interesat.

2. IMPUTERNICIRE OTTO BROKER prin I-ASIGURARE

Prin apasarea butonului “Am inteles”, imputernicesc i-Asigurare Mobile si compania de brokeraj sa ma reprezinte în relația cu asiguratorii pentru a-mi furniza oferte de asigurare, desfasurarea de actiuni premergatoare in vederea incheierii contractelor de asigurare, inclusiv negocierea cu asiguratorii in vederea obtinerii contractelor de asigurare adecvate, acordarea de asistenta pentru administrarea contractelor, inclusiv in cazul aparitiei vreunei daune. In acest scop, voi pune la dispozitia reprezentantilor BROKERULUI toate informatiile necesare pentru obtinerea ofertelor de asigurare si voi comunica acestuia orice schimbare privind domiciliul sau datele esentiale despre riscurile asigurate (de exemplu amplasarea riscurilor, valorile asigurate etc). Declar ca la data semnarii prezentului mandat, nu am imputernicit un alt intermediar de asigurari pentru acelasi scop.

Am luat la cunostinta conditiile generale de asigurare prezentate de catre i-Asigurare Mobile, asistent al Otto Broker de Asigurare, conform Normei A.S.F. nr. 22.2021 privind distributia de asigurari, am inteles aspectele prezentate si sunt de acord cu incheierea unui contract de asigurare. Inteleg si sunt de acord cu faptul ca polita de asigurare solicitata nu va fi emisa decat dupa efectuarea platii primei de asigurare.