Uniqa Asigurări Păreri

Scrie un review


  • 2,27 (22 review-uri)

  • 2,19 (27 review-uri)

  • 1,4 (87 review-uri)

  • 2,09 (11 review-uri)

  • 2,1 (20 review-uri)

  • 1,68 (34 review-uri)
  • Uniqa
    2,14 (7 review-uri)

  • 3,6 (10 review-uri)

  • 5 (3 review-uri)

  • 2,14 (65 review-uri)

  • (0 review-uri)
Adaugă review

Ai fost mulțumit de serviciile unui asigurator sau dimpotrivă? Ajută-i și pe alții să-și aleagă mai ușor asigurarea. Spune-ți părerea.

Păreri despre Uniqa


2,14 (7 review-uri)
  • 1
    5
  • 2
    0
  • 3
    0
  • 4
    0
  • 5
    2
Gabriel Timofte
14.iunie.2019
Reparatie regim propriu

Salut. Eu am patit ca dupa suma stabilita de reparatie in regim propiu, sa fiu contactat cu o suma mult mai mica (incercand sa ma vrajeasca ca am inteles cu tva si e fara). Numai minciuni (gen nu am acces la documentele din dosar, vina a fost a celui de la prima constatare etc). Apoi ca ei sunt acoperiti, nu am ce le face, ca documentul semnat cu prima suma nu exista...) In cele din urma s-a dat vina pe primul angajat ca a calculat gresit si suma ramane aceea. Sfat: cititi ce semnati si solicitati copii, pastrati toate actele.
anonim
13.mai.2019
(fara subiect)

(fara comentariu)
mihnea
25.aprilie.2019
COMPANIA UNIQA ASIGURARI DE EVITAT

UNIQA Asigurari o companie care nu-si respecta contractele.Am incheiat un contract CASCO FULL si am avut un eveniment in urma cu 3 luni de zile, am depus toate actele soliciatat urmand ca in 15 zile maxim sa fiu despagubit. Inca astept. Dupa o luna am sunat si doamna cu care am vorbit de la serviciul clienti mi-a spus ca o sa primesc banii in aceeasi chiar fiindca am depus si documentul completat cu nr. de cont. Dupa inca o luna am sunat din nou. Aceeasi amabilitate de fatada si aceeasi promisiune. De asta data mi s-a spus ca o sa se vorbeasca cu inspectorul care are cazul arondat. Concluzia NIMIC NU S-A REALIZAT.. NESRIOZITATE. LIPSA SERVICIULUI CLIENTI. FURT
Stan Vasile
15.februarie.2019
Asigurare

Aceasta societate de asigurari pur si simplu isi streseaza fostii clienti.Cu ani in urma am fost o singura data client al acestei societati si de atunci imi trimite de cate 3 -4 ori pe luna mesaje ca mi-a expirat asigurarea.Am sunat de nenumarate ori sa anunt ca nu mai sunt clientul lor de cativa ani buni si sa ma stearga din baza lor de date,iar ei imi trimit mai multe mesaje.Nu -mi ramane decat sa ma adresez la ANPC,daca altfel nu rezolv promlema Am uitat sa precizez ca nu mai am nici masina .....
Bo
12.februarie.2019
inselatorie

cu exceptia fetelor de la call-center restul par praf; nu exista o cultura indreptata catre client; cu alte cuvinte daca ajungi la mana lor la despagubiri n-o sa iesi intreg
Alex Iftime

(fara subiect)

(fara comentariu)
anonim

Client i-Asigurare
(fara subiect)

(fara comentariu)